LISAKS:

 

UUDISED-TEATED

« Tagasi

EAS käivitas pereturismi edendava kampaania naaberriikides

Sel nädalal käivitas EASi turismiarenduskeskus peredele suunatud kampaania Soomes, Lätis ja Venemaal, et innustada madalhooajal naaberriikide lastega reisivaid peresid külastama pereatraktsioone Eesti eri piirkondades. Lisaks Eestis perega puhkamise võimaluste tutvustamisele panustab EAS valdkonna arengusse ka pereturismi atraktsioonide arendamise toetusega, mille taotluste esitamise tähtaeg on 1. detsembril 2016.

„Eestil on pereturismi sihtkohana olemas tugev potentsiaal, pakkudes külastuselamust erinevas vanuses lastega peredele ning erinevatel teemadel nii suuremates linnades kui väikestes kohtades. Kui tahame antud segmenti kasvatada, peame investeerima nii meie atraktsioonide uuenemisesse kui ka turundustegevustesse lähiturgudel," ütles EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso.

puhkaeestis_ahhaa2_2

2015.a läbi viidud piiriuuringust on selgunud, et lätlaste teadlikkus Eesti pereturismi võimalustest on kõige kõrgem ja hinnangud ka kõige paremad. Soomlaste teadlikkus on kõrge, kuid positiivseid hinnanguid Eesti atraktiivsusele pereturismi sihtkohana andsid vaid 36%, seejuures negatiivse hinnangu andjaid oli 22%. „See asjaolu tähendab, et peame investeerima nii atraktsioonide arendamisesse kui turundusse," kommenteeris Tarmo Mutso.

Oktoobri lõpuni toimuva kampaania raames on kavas tõsta teadlikkust Soomes, Lätis ja Venemaal. Selleks on visitestonia.com portaali loodud keskkond, kus ligi 30 Eesti pereatraktsiooni on tutvustatud laste silme läbi. Põneva lahendusena on võimalik igaühel saada enda personaalne reisijuht vastates neljale lihtsale ja mängulisele küsimusele oma reisieelistuste kohta.

„Teaduskeskusel AHHAA on tänaseks rohkem kui 40 protsenti külastajaid välisriikidest, kellest suure enamuse moodustavad lastega pered. Selliste külastajate jaoks on erakordselt oluline, et nad saaksid tegevustega tutvuda oma emakeeles. Nii ongi AHHAA keskuses tööl nii eesti, vene, soome, inglise, läti kui ka leedu keelt oskavad inimesed, kes annavad oma panuse külastajale täiusliku elamuse pakkumisel," ütles Teaduskeskus AHHAA turundus- ja kommunikatsioonijuht Mathis Bogens. „AHHAA jaoks on oluline, et me ei oleks väliskülaliste Eestisse toomisel üksi. Lähiriikide peredele suunatud kampaania töötab kui ühtne löögirusikas, mille abil me saame muuta nähtavamaks nii Eestit kui ka siin asuvaid pereatraktsioone," lisas Bogens.

Väliskülalistele huvipakkuvate pereturismi atraktsioonide toetuste kogumaht on ligi 15 miljoni eurot ja selle raames arendatakse edasi või luuakse uusi atraktsioone. Peamiseks tingimuseks toetuse eraldamisel on, et arendatav atraktsioon on huvipakkuv väliskülalistele ja tekitab motivatsiooni Eestisse reisida. Eeltaotluste esitamise tähtaeg on 1. detsember.

Rohkem infot EASi kodulehel www.eas.ee/teenus/pereturismi-atraktsioonide-toetamine/ Lisas näited kampaania visuaalidest (allikas: EASi turismiarenduskeskus).

Lisainfo:
Ott Sarapuu
EASi turismiarenduskeskuse turismiturunduse juht
E-post: Ott.Sarapuu@eas.ee
Mob:  +372 5690 9645